kék rózsa 2014.06.16. 16:50

Zotrim fogyasztószer és a fogyás

Éva vendégposztja:

Magamról

 

26 éves párkapcsolatban élő, sikeresnek mondható nő vagyok. Tudom, még fiatalnak számítok (ami szerintem relatív) de még is annak érzem magam, mert amit az életben eldöntöttem az sikerült. Most kövér vagyok, de eddig soha nem voltam az. Most 168 cm és 75-80 kg vagyok, régebben max. 56-58 kg voltam. Bizony ez kb. 15-20 kg fölösleg. Nem lesz könnyű leadni a kilókat. De nem adom fel és nem is sietek.

Nem vagyok olyan nő mint mások, akik kövérek de nem mernek a valósággal szembe nézni. Ehelyett ámítják saját magukat, hogy “ nem vagyok kövér, csak molett”, “aki szeret fogadjon így el ahogy vagyok” stb. Ebben mind van igazság, de ne mondja egy nő sem, hogy ha választani lehetne a soványság és a kövérség között, akkor a kövérséget választaná. Ezt nem tudom elhinni.

 

Szóval ahogy írtam, eddig nem voltam kövér. Gondoltam, hogy biztos a testalkatom, anyukám génjei miatt vagyok “ilyen könnyű helyzetben”. Imádok enni, persze mellette régen rendszeresen sportoltam is. Mégis, hogy lettem kövér? Sajnos betegség miatt. Ma már jól vagyok és tünetmentes, de a gyógyszerek amiket szednem kellett valahogy felborították a hormonháztartásomat. Diétáztam a betegség miatt, sokkal egészségesebben táplálkoztam mint a betegség előtt mégis a mérleg csak nagyobb és nagyobb számokat mutatott. Az orvosaim azt mondták emiatt ne aggódjak, ha minden rendben lesz akkor majd fogyókúrázok és minden a régi lesz, ahogy én is. Na most itt tartok, hogy ezért csináljak is valamit. Újra sportolok, diétázom és a zotrim fogyasztószert szedem. Mielőtt bárki is megszólna, konzultáltam a főorvosommal, hogy szabad-e szednem ezt a fogyókúrás tablettát és megnyugtatott, hogy igen, mivel természetes eredetű készítmény és Angliában már a gyógyszertárak polcain is megtalálható. Gondolom,  ha nem lenne engedélyezve, akkor nem lehetne a gyógyszertárakban. Magyarországon is kapható legális fogyasztószer.

 

Mi a zotrim?

 

A Zotrim egy természetes eredetű készítmény, amely csökkenti az étvágyat. Kevesebbet eszek, mivel nem vagyok éhes, így a tartalékot használja a szervezetem és a fogyás is megindul.

A zotrimot három növény levél kivonatából készítik, amelyek Dél-Amerikában teremnek.

 


Zotrim összetevői:

 

  • Guarana levél kivonat - erről már biztos mindenki hallott hiszen, nagyszerű energia italokat készítenek belőle. Leginkább az élénkítő hatása miatt ismert, de gyorsabbá teszi a cukor és a zsírok lebontását is.

  • Yerba Mate levél kivonat - kofferin hatása miatt a legismertebb, valamint tisztító hatása van az antioxidánsok miatt.

  • Damiana levél kivonat- kitűnő afrodiziákum. Leginkább a hormonháztartásra van nagy hatással a nőkre és a férfiakra is egyaránt. Növeli szexuális vágyat.

A dobozon fel vannak tüntetve egyéb összetevők is kis mértékben, amelyek segítik a fogyasztószer könnyebb felszívódását a gyomorban.

 

Mindegyik zotrim összetevő egyébként külön-külön is kapható a gyógyszertárakban és a forgalmazóknál is. A kutatók csak egy terméket készítettek, ami kifejezetten a fogyni vágyóknak készült. A siker (eddig) nekem megvan.

 

 

Eredmény

 

Több mint három hete szedem, eddig fogytam 1,8 kg. Eszem rendesen, persze diétásan és csak annyit amennyi jól esik. Egyébként valóban nincs étvágyam,  de azért még imádok enni.

 

 

 

Címkék:fogyókúra fogyás fogyasztószer zotrim fogyókúrás tabletta fogyasztó tabletta Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-fitnesz.blog.hu/api/trackback/id/tr686306754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása